Zaalcompetitie

Van 1 december tot 1 maart trainen de teams in de zaal en spelen ook hun wedstrijden in de zaal.

Voor de start van het zaalseizoen maakt de TC een nieuwe teamindeling in overleg met trainers en coaches. Het zijn dat een team in twee zaalteams wordt opgedeeld voor het spelen van wedstrijden. Het hele team traint wel met elkaar net zoals tijdens het veldseizoen.

Het is mogelijk om voor het zaalseizoen een team aan te melden, dat geen competitie op het veld speelt. Dit team moet zo vroeg mogelijk, maar uiterlijk voordat de zogenaamde Perzische Markt plaatsvindt, bij de TC worden aangemeld. Op de Perzische Markt wordt door de hockeybond samen met afgevaardigden van de clubs, de competitie vastgesteld. De datum van de Perzische Markt, wordt zodra bekend op de website vermeld.