Word ook vrijwilliger bij de MHCC!

19-3 Nieuws Hallo allemaal,

Er zijn binnen de hockey verenigingen twee vacatures ontstaan:

- Wedstrijdsecretariaat junioren:
Ina Excel zal eind van dit seizoen stoppen met haar rol als wedstrijd secretariaat junioren. Graag zien wij dat dit overgenomen wordt door iemand die zelf ook betrokken is bij de jeugd (omdat zijn of haar kind hierin speelt). De wedstrijdsecr. heeft zowel contact met onze coaches, als ook met de wedstrijdsecr. van de andere verenigingen en KNHB. Je bent creatief en handig in plannen. Meld je nu reeds aan, zodat je tot eind van dit seizoen gezamenlijk met Ina mee kunt lopen om zo van haar de fijne kneepjes van deze super leuke functie te leren.

- Scheidsrechtercommissaris:
Wim Roos zal eind van dit seizoen stoppen met zijn rol als scheidsrechterscommissaris. Wel blijft hij aan als voorzitter van bestuur. Als scheidsrechtercommissaris maak je de planning van onze fluitisten, heb je contact met de KNHB en verzorg je de opleidingen van de jeugd (of ouders) tot fluitisten. Bij de jongste jeugd verzorg je ook één of twee keer per jaar de spelregelvoorlichting. Een belangrijke rol en breed inzetbaar. Graag zien wij dat dit overgenomen wordt door iemand die bekend is met de spelregels.

Wil je ook graag vrijwilliger zijn binnen de MHCC, maar zie je jezelf niet terug in bovenstaande vacatures, ook dan kunnen we je gebruiken. Er is binnen een vereniging altijd wel wat te doen, en zonder vrijwilligers kunnen we niet. Neem ook dan contact op!

Lijkt je dit wat en ga ook jij je gezamenlijk met de andere vrijwilligers inzetten voor de allerleukste hockeyvereniging in de regio. Of wil je eerste wat meer informatie. Neem dan contact op met het secretariaat!!

Namens de MHCC

Ronald Braakman