Gezocht 'Spin in het web'

19-8 Nieuws

Gezocht ‘Spin in het web’.

Voor ons bestuur zijn we op zoek naar een nieuwe secretariaat.

Als secretaris vorm je gezamenlijk met de voorzitter en penningmeester, de centrale spil binnen de vereniging. Je voert de ledenadministratie (LISA) en bent aanspreekpunt namens de MHCC.

Het mooie van secretaris zijn is dat je betrokken bent bij heel veel lopende zaken binnen de vereniging en KNHB en hebt nauwe contacten met de commissies.

De functie van secretaris is goed alleen te doen, maar eventueel kun je dit ook in een duo functie doen met iemand anders uit de vereniging of met een reeds zittend bestuurslid. Uiteraard zorgen wij voor een goed stukje overdracht.

Inmiddels hebben wij al een nieuwe voorzitter en nieuwe penningmeester gevonden.

Ben jij de ‘Spin in het web’ die we zoeken en die gezamenlijk met de nieuwe voorzitter en penningmeester ons dagelijks bestuur gaan vormen. Meld je dan nu aan bij Ronald Braakman ([email protected]of Mob. 06-15829153. Ook voor vragen!).

19-8-2024 Nieuws